mustafaarasmerve 2 ay önce şehir hastanesinde oldum olup kurtulmak istedim ama çilem bitmedi ameliyat esnasında kanala taş düşürdü doktorum 1 hafta hastanede yattım endeskopi oldum yine alamadılar kanala bir tüp takıldı şuan ağrım yok ama taş duruyor 1 ay sonra tekrar endeskopi olacağım