Herkese iyi geceler. 25 aylık oğlum var. Yaklaşık 1 ay önce emzirmeyi bıraktık. Önceden memede ya da beşiğinde sallanarak uyuyordu. 1 aydır ne öğlen ne akşam uyumak istiyor. Yatağa girmek bile istemiyor. Yatakta sürekli hareket halinde. Sallayarak uyutmak en az 1 saatimi alıyor. Çok yoruldum gerçekten. Ne zaman düzelir bu durum. Yardımcı olursanız sevinirim.