Ay bugün ben de bu konuyu düşündüm. Bebeğim emerken gözlerimin içine bakınca, emerken uykuya dalıp ufaktan ufaktan gözleri kapanınca, hadi süt içelim dediğimde heyecanla yanıma gelince bu anlar hiç bitsin istemiyorum. Bebeğim 21 aylık daha ama bırakmak istemiyorum🥹 24.aydan sonra da emzirilebilir ama gelişimsel olarak pek bi etkisi olmaz diye duymuştum ben de