Deletedmom897 22 aylık bıraktık.
daha önce bir başka posta yazmıştım. Kopyalayıp yapıştırıyorum.
öğle uykusuna geçmeden evvel dans ettik şarkı söyledik koltukta yatakta zıpladık. Evimde uzun bir koridor var yakalamaca oynadık. Tüm perdeler kapalı oda karanlık. Konuşmaya başladım. Dikkatini çeker şekilde. Biliyor musun ne olmuş ne olmuş diye. Meme istediğinde hep dikkatini dağıttım. Sırtını sıvazladım. Hadi sarılalım anneye pat pat yap dedim. (Pat pat. Sarıldığımda eliyle sırtıma dokunması) ilk günler 45-60 dk sürüyordu uyutması giderek düştü süre. Bi hafta öğle uykusu ertesi hafta gece uykusunda kesmeye başladık. Zaman zaman eşim evin içinde karanlıkta kucağında sırtını sıvazlayarak dolaştırdı. Her yatağa girdiğimizde hep konuştum. Konuştuklarım da bazen gün içinde yaptıklarımız bazen saçma şeyler. Bimde avokado 49.90 dı migrosta 69.90 bunları bile anlattım sırf dikkati memede olmasın diye.
Meme bırakacağımız dönemde oğluma kan tahlili yaptırmıştım. Hemşire kan alıp koluna bant yapıştırmıştı. O gün ben de mememe bant yapıştırdım. Bak uff oldu demiştim.
Üzerinden 2 ay geçti hala ara ara gelip meme diye açmaya çalışıyor. Konuşuyorum anlatıyorum sonra unutuyor.