SevimliHayaletCasper bende 5-6. Sınıf gibi diye hatırlıyordum eğer erken ergenlkş durumunuz varsa benim gibi 11-12 yaşta çok zamanı kalmamış ufaktan anlatılabilir belki uygun dille korkmazda.. ergenlşğe giriliyor bu yaşlarda, büyüyeceksin aynı bi yetişkin gibi değişecek vücudun, gibi bir çok detayı var ergenliğin söylenecek 😄👌🏻 benim bir fobimde sütyen takmaktı utanıyor insan o yaşlarda