Ben de aynı durumdayım bir dönemliğine ücretsiz izine ayrıldım döndüğümde norm fazlası olma ihtimalim var ama okulun durumuna göre değişir eğer tayinle giden çok olursa okulda eksik olursa olmazsınız ama sizin yerinize de gelen biri olursa ve gelen kişinin puanında yüksek olursa evet olabilirsiniz