Ben Fucidin adlı kremi sürdüm ve geçti. Bundan yaklaşık 10 sene önce de olmuştu ve büyümüştü baya. Acısı çok kötüydü. Doktor kıl kökü iltihabı demişti. Çok şükür bu sefer bu krem sayesinde büyümedi. Yalnız keşke sıkmasaydınız, sıkmak önerilmiyor. Çok büyüdüyae kara merhem işe yarar ama önce doktora gitmekte fayda var.