Anneler merhaba 🤗pazartesi kızımda hafif ateş ve burunda tıkanıklık başladı görünürde bişey yok ama genzi dolu ses geliyor nefes alirken gece de öksürüğü olunca ilk önce sağlık ocağına götürdüm ciğerleri temiz dedi mevsimsel alerji gibi duruyor dedi babasinda da var zaditen ve prospan kullanıyoruz ateşimiz yok ama öksürük iyice arttı tıkanıklığı da geçmiyor bu gibi durumu yaşayan var mı kaçıncı günde düzelme olur hastaneye gltmekte kararsızım malum durumlardan dolayı 😐bir kaç gün daha beklemeli miyim iyileşme için daha erken mi iki gün oldu ilaçlara başlayalı 🙄