Selam güzel anneler herkese hayırlı akşamlar .
Kızlar kızım 22 aylık oldu ve son iki haftadır hata daha fazla olabilir.sürekli sarılmak istiyor bu benim çok hoşuma gidiyor ama tedirgin de ediyor.sürekli anne bana sarıl anne bana sarıl diyor gece uykudan uyuynınca bile anne bana sarıl diyor durduk yere yemek yerken falan hep öyle duşunu falan aldırdiktan sonra sarılıp beni öpüyor. Sizce neden olabilir birşeyden korkmuş olabilir mi ben ona bişey için asla kızmam onu yanlız başına kimsenin yanına da bırakmadım bilmiyorum, belki böyle dönemlerde olabiliyor yinede size sormak istedim aranızda çocuğu böyle olan varmı şimdi den teşekürler❤️💕😘 şuan uyutuyorum msjlara geç cvp verebilirim kusura bakmayın.