fyzydn uyandırma yenidoğan dönemi için geçerli diye biliyorum hani sarılık vs olmasın diye anne sütü veya devam sütü verin diyorlar. Uyandırmayın, uyku düzeni henüz oluşmamıştır ama onu bozabilirsiniz, alışır uyanmaya. Oğlum acıkınca kendi ağlayıp belli ediyordu kendini. Bence çoğu bebek te belli eder diye düşünüyorum