cihangirinannesi30 Merhabalar 3,5 aylık kızımın influenza testi pozitif çıktı. Evde abisi ve benden geçti. Bu kadarlıkken yaşayan oldu mu nasıl geçirdiniz
twinmom5450 cihangirinannesi30 prematğre ikizlerimde o aylarda geçirdi şükür biz ateş vs hiçbişey yaşamamıştık sadece burun tıkanıklığımız vardı test pozitif çıktı ilaç vs vermedi doktorumuz burnuna bol bol hava verip açık tuttuk ateş vs kontrol ettik ama olmadı şükür biz sorunsuz atlattık geçmiş olsun
nehiremi cihangirinannesi30 biz şu an 4.5 aylığız 5. gün baya toparlandı oğlum hala öksürüyor burun tıkanıklığı var biraz ama korktuğum kadar olmadı 3 günde toparlıyorlar inşallah hemen geçer bol bol emzirin
2_oglanannesi cihangirinannesi30 emziriyorsanız sarımsak bal kürü tüketin. Ayak altına sarımsaklı yağ sürün