poyrazmom2604 21 aylık oğlum balık yemiyor yersede bi iki parça anca balık yağı düşündüm siz bebeklerine hangi balık yağını kullanıyorsunuz
livanurvealpinannesi61 poyrazmom2604 wellcare kullanıyoruz biz memnunum içeriği temiz epa DHA değeri yüksek
tubakk esra2024 kaç ml veriyorsunuz çocuğunuz kaç yaşında acaba ocean karışık aromalı aldık ne kadar vereceğim konusunda kararsızım epa ve DHA değeri yüksek çünkü 25 aylığız
banauygun tubakk doktor hergun verecekseniz 1 çay kaşığı iki günde bir vereceksiniz bir tatlı kaşığı demişti bana bende o Markanin Portakal aromalısini kullanıyorum haftada iki kez balık yer yediği günler vermiyorum
dnzzynpmom poyrazmom2604 möllers tutti Frutti aromalı balık yağı veriyorum 13 aylıkken başladım hala devam ediyorum tadı aroması kokusu güzel severek içiyor 🥰
ilenalemin dnzzynpmom bişey sorcam içinde d vitamini var mı peki ya da balık yağı kullanırken d vitamini de kullandınız mı
rana0234 Mollers 4 yaşa kadar günde bir çay kaşığı kullanıyoruz,çocukların sevdiği bir aroma var o yüzden red etmediler çok şükür.
dnzzynpmom ilenalemin içinde d vitamini yok sadece balık yağı olarak geçiyor aromalı sadece ama ayriyeten kullanıyorum d vitamini kış ayı olduğu için çok güneş göremiyor vücudun ihtiyacı var
ilenalemin dnzzynpmom teşekkür ederim ben de d vitamini kullanıyordum da içinde d vitamini olmayan balık yağı aradım.sizinki kaç aylık şu an peki ne kadar veriyorsunuz
dnzzynpmom ilenalemin rica ederim canım ben 13.aylik ti sanırsam vermeye başladım çay kaşığı ucu ile veriyordum yemekten önce genelde aç karna midesi bulanmasin diye şuan 2 yaşına girmek üzere iki hafta var bir tatlı kaşığı veriyorum doktorumuz öyle dedi