Hanımlar iyi akşamlar biz eve çıkalı iki sene oluyor ilk oturan biz olduk ama bina bir 7 sene falan boş bırakılmış tapu işlerinden kimse oturmadan beklemiş öylece bu sürede de pvc lerin üstündeki f*ratpen yazıları olduğu gibi duruyor sökülmüyor her yoku da denedik fön tutmaya kadar çıkmadı nafile. Var mı bir çözümünüz . Tırnakla kazıyarak bile çıkmıyor . Cam temizleyenlerde bir iksir varmış da içeriğini paylaşmıyorlar