LivaLiva ben ayni ben gece surekli boyleyiz koluma alip memede uyutuyorum yinede yarim saat uyumuyordur 5-6 hatta dun 7 ye geliyordu artik ne yapacagimi sasirdim uykuszluktan mahvoldum hayattan sogudum resmen oglen birazcik birazcik uyuyor gece yok, zaten cok gazli hatta kolik sorunumuz vardi ki hala var sanirim 3.5 ay bizim de tam ne yapacagimi artik sasirdm birik haldeyim