İyi akşamlar kızlarrr atak dönemlerinde inişler çıkışlar olsa da genel uyku düzenimiz var hep. sabah 7-7.30 arası uyanış, 10 gibi ilk uyku yaklaşık 1 saat. 14.30 gibi ikinci uyku yaklaşık 1.5 saat. Önceden maks 19.30-20.00 gibi uyumuş olurdu. Şimdilerde neredeyse 21.00 bulabiliyor. Uyut yatağına yatır derken bu saati buluyor. Uyutmaya çalışınca sesler çıkarıyor ayy ayy ayuhh diye konuşuyor söyleniyor. 7. dişi de geliyor etkisi var mıdır bilmiyorum ama bu zamanlarda uyku gerilemesi var mı? Akşam uykusuna geçişi bu saati bulması canımı çok sıkıyor. En geç 20.00 istiyorum hep 😞