Ben evlendigimzde kimliği daha değistirmemistim yani kızlık soyisim yazılıydı biletide eşimin soy ismi ile almıştık beni uçağa çok zor aldilar e devletten gösterdik bakın gerçekte bu kimliği değiştirmedim diye eski soyisim kalmış haberiniz olsun dizinde sıkıntı olmasın