3 ay önce sezeryan doğum yaptım 15 ocakta ilk kanamam oldu 4 gündür devam ediyor. Normalde 3 gün falan sürer ve miktarı çok az olur ama bu defa çok yoğun sürekli ped değiştirmek zorunda kalıyorum ilk doğumum ve bu normal mi değil mi bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı