Merhaba arkadaşlar ikinci çocuğum olduktan sonra kendimi o kadar salmıştım ki bebeğim dokuz aylıkken diyete başladım diyetisyenli ilerliyorum o kadar memnunum ki bugün bir toplulua girdim uzun zaman sonra çok güzel övgüler aldım sizin için birkaç motivasyon bilgisi vermek istiyorum kesinlikle hiçbir ilaç çay kahve kullanmadım önermiyorum da sadece diyetisyenle yoluma devam ettim eğer başlamayı düşünüyorsanız kesinlikle işi bilen birinden yardım alın senelerdir hep kilolu bir insandım şu an hala 20 kg vermem gerekiyor 125 kiloyla başladım ilk hedefim 20 kg verdi hedefime ulaştım çok şükür şu an ki hedefim yağ oranımı sağlıklı hale getirmek bir yerden başlayıp her gün pes eden anneler varsa başlamanız gerçekten başarmanın yarısı hala yolum uzun ama bu halde mutluyum yediklerimle mutluyum şu an aslında yemeyi öğrenmeye çalışıyorum yeme bozukluğum var kendimi daha motive edici şeylere yönelttim spor yapamıyorum ama başka hobiler buldum kendime 🐣 çok çok iyi hissediyorum hâlâ yapamayacağını düşünen ben yaptıysam Herkez yapar bu arada 3 ana 3 ara öğün ile aç kalmadan verdimm🤲🏻🤍