11 günlük bebeğim ıkınıp kusuyordu acile götürdüm beslenmeyecek diye sarılık var çünkü yükselir diye sürekli emzirip mama veriyordum.
Gaz damlası aldım nurse 4 damla 4 defa dedi eczacı verdikten 2 saat sonra gazını çıkardı ama hala mide gazını çıkaramıyor ya alttan çıkarıyor. O kadar masaj yapıyorum olmuyor.
Tenide esmerleşti sarılığı tekrar çıkar mı bilmiyorum da rengi var hala