damla32 Selam kızlar doğum yapalı 1.5 ay oldu sezeryan oldum dün akşam ilk defa afedersiniz ilişki oldu sabah kalktığımda kanama gelmişti çok değil ama normal başına gelen var mı
ben941_ beybitolat gelmiyorsa normaldir Rahim toparlanıyor sonuçta eğer ki bu durum sürekli olursa doktorunuza bildirirsin bebişinde hayırlı olsun bu arada 🎈