Kızım 7,5 aylık. Ek gıdaya 5,5 aylıkken başlamıştık. İlk zamanlar ek gıdayı yemiyor mamayı içiyordu şimdi ise tam tersi ek gıdayı yiyor uyanıkken mama içmiyor. İlk ek gıdaya geçtiğimiz zamanlarda 27-28 ölçek falan içiyordu şimdi şanslı günümüzdeysek 24 ölçek içiyor. Bunun da 11 ölçeğini gece uyurken veriyorum zaten gündüz mama içmiyor bari gece içsin diye iki kez rüya öğünü yapıyorum. 5 ölçek de gece uykusuna geçmeden içiyorum. Son mamasını 5.30-06.00 gibi veriyorum saat 08.30-09.00 gibi kahvaltısını veriyorum. Sonra saat 12 gibi 4 ölçek mama yaptım 2 ölçek içti. Saat 15.00 gibi uykuya geçmeden önce tekrar 4 ölçek yaptım bu sefer hiç içmedi. Yani koca gün boyunca 2 ölçek mama içti sadece. İki öğün ek gıda veriyorum onları yiyor ama mamayı içmek istemiyor. Kakası da koyu kıvamlı oluyor. Bir de ek gıdanın başından beri yani 2 aydır doğru düzgün su içmiyor. Munckin’in alıştırma bardağı ile içirmeye çalışıyorum günde 20 ml su içiyor o da zorlamayla ve yarısını ağzından geri dökerek. Tavsiyelerinizi bekliyorum ne yapacağımı şaşırdım