capella Umutunannesi_ merhaba Elazığdayım Joie Snug 2 I-Sıze modeli moonlight rengi var bende. Bebeğim 9 aylık, kendi kutusunda güzelce bantlayarak kaldırmıştım kilerimde duruyor isterseniz
Prensesannesiii38 Umutunannesi_ joie aldım ama 1 gün bile kullanmadım hastaneden çıkarken 10 dakika kullandım