mayuksel kendinizi yıpratmayın bu konuda, evet anne sütü çok değerli ama olmazsa olmaz da değil. İlk kızımda sütüm yoktu mama ile besleniyordu, kreşe başlayana kadar çok sağlıklı bir üç buçuk sene geçirdi, kreşe başlayınca illaki hastalandı ama çoğu sınıf arkadaşına göre hafif atlattı hepsini.