Zeynephsy Prensesss_annesiii valla 3 bine yaptırmıştım ve halen duruyor öyle varki düşüyor ay düştüğünü düşünemiyorum içi boş beynim oynar yerinden 🙊
03saliha06 Prensesss_annesiii özel hastaneye gitmedim ama doktorun polikliniği vardı 350 ye yaptırmıştım canım 7 ay falan önce