tatlibiranneo İnce kolay yıkanılabilir baksan daha rahat olur. İlk modelden koridorumda var tam bir pişmanlık ilk yıkamada sakız gibi uzadı üstüne basınca cırt cırt ses çıkıyor. 2.model kabartmalı bir şey dökülse silmesi bile zor. Ben ince bir halı aldım hiç bir halıyı makineye atmıyorum. Hemen bir su tutup deterjan döküp fırçalıyorum hem leke çıkıyor hemde hemen kuruyor eve geçince görsel atarım memnunum halımdan