Merhabalar arkadaşlar sezeryan ile doğum yaptım
işitme testi vs yapıldı dün doktora gittiğimde 13 gün sonra gel ultrason çekilecek bebeğin dedi. Ama sormadım ne ultrasonu diye dalgınlığıma geldi . Kalça ultrasonu mu dur acaba başka bi ultrason oluyormu
bebeğimin gelişiminde vs herhangi bir sıkıntı yok çok şükür