Kızlar Bir ay öncesinde mide ağrım vardı böyle sabahları uyanınca midemde yara varmış gibi bir his oluyordu ondan sonra yemek yediğim zaman artıyordu ondan sonra gün geçtikçe böyle biraz daha artmaya başladı neyse iki kere dahiliye gittim hiçbir şey yapmadılar yani ilçede olduğum için ilaç verip gönderdiler mide koruyucu falan iki kullandığım mide koruyucu da pek işe yaramadı bir de spazmı giderici yazmışlardı onu da kullanımı da pek işe yaramadı 10 gün falan ağrılarım bayağı bir azaldı ondan sonra iki gündür tekrarladı ağrılarım böyle sabahları uyanıyorum midem sanki yara gün boyu böyle sürüyor o ağrı bazen sancısı artıyor ama böyle şiddetli ağrı değil ama rahatsız edici bir ağrı Oluyor yani hani anlam veremedim yaşayan var mı böyle aşırı bir mide bulantım yok istediklerimi yiyebiliyorum ama sonrasında midem ağrıyor dün akşamda birden eğilince böyle normalde midemde yanma olmuyor ağzıma geldi birden boğazım tahriş etti var mı böyle yaşayan kayınvalidemler gelecek kızımın yanındayken endoskopi olmayı düşünüyorum artık sıkıldım çünkü var mı yaşayan acaba ?