alparslan38 Anneler iyi akşamlar oğlumla sürekli konuştum memede süt bitti sen büyüdün artık emme vs desende her seferinde daha çok düştü memeye öğlen uyumak istemedi bnde bianda kesmek istedim saat 4 gibi uyuya kaldı kendi kendine normalde emerek uyur saat 5 gibi memeye yarabandi yapıştırdım ilk gördüğünde üzüldü biraz ama süt bitti yara oldu dedim şuan istemiyor tek korkum gece uykusuna geçerken nasıl olcak çünkü meme ile uyuyor Neden böyle yaptın vs die yargilamayin lütfen çok denedim azaltmayı ama olmadı önerilerinize açığım
mamacitaa_ alparslan38 memeyle uyumaları zaten işin en zor kısmı. Ben de kestim yeni bebeğimi o da sadece memeyle uyurdu gece ful memede idi. ama alisiyorlar biraz zaman lazım kolaylıklar diliyorum 🌸
alparslan38 Şimdi akşam yemeği yediriyorum pilav ve cacık yedi bide saat 7 gibi mısır patlaticam gece yatmadan biberonla süt versem bu seferde ona alışır mi
aydint Bence biberonu hiç işin içine sokmayın,zaten yaşı büyük sadece su teklif edin derim,13 aylıkken kestim b3n öyle yaptım şuan 16 aylık hâlâ öyle devam ediyorum
Dilekce06 aydint inek sütü veriyor musunuz peki. Veriyorsanız haftada kaç kere, hangi öğünde veriyorsunuz.
alparslan38 aydint gece çizgi film izlerken uyuya kaldı sabah 5 te kalktı meme istedi ama vermedm yara oldu dedim şuanda istemiyor çok şükür
alparslan38 mamacitaa_ çok teşekkür ederim memeyi artık emzik yerine kullanmaya başladı azaltarak yapmak istedim olmadı daha çok düştü memeye bnde bant yapıştırdım şuan iyi gidiyoruz gibi
alparslan38 mamacitaa_ çok teşekkür ederim iyi gidiyor şuan sabah uyanınca meme die ağlıyor sakinlesmesi zaman alıyor ama sonra bı sıkıntı çıkmıyor