Saricivcisim Kızlar bebeğimin gaz sancısı var ne yapabilirim daha 1ay8 günlük ve ben neler yiyip içmeliyim gaz yapamaması için.
emineksf Sabahları kahvaltıdan sonra 1 çay bardağı sıcak suya 1 çay kaşığı kimyon atıp demleyin 3-4 dakika sonra için ve yemeklerin üzerinede kimyonu kullanabilirsin baya etkili oluyor
Elifdursun Ben bütün gaz ilaçlarını kullandım sadece aguline gaz şurubunda çare buldum birde kakasını da zor yapıyordu bir şişe kaledion probiyotik kullandım düzene girdi