Arkadaşlar yargılamadan net bilgilere ihtiyacım var. Bu konuda yeterince donanıma sahip olmadığım için ve açıkcası pakinlediğim için soruyorum. Bugün test yaptım 2-3 dakika net bir şekilde tek çizgiydi sonrasında testi banyoda unuttum çıktım. 3 saat sonra filan banyoya girdiğimde çok silik bir çizgi daha olduğunu gördüm. Pazar olduğu için ve şuan evde tek olduğum için tekrar test almam şuanlık mümkün değil ancak sabaha alırım. Sizce sonuç ne başına gelen var mı? Fotoğraf linkini paylaşıyorum.
