Aslinda atanmak da o kadar guzel ve onemli bir gelisme ki, cogu kisi hak ettigi ve cok istedigi halde atanamiyor/ iş bulamıyor. Boyle diyorum ama ben de 2 yil ucretsiz izne ayrildim, cok severek atandigim isyerinde hamilelik surecimde yakin bildigim kisilerce psikolojik siddete maruz kaldim cok uzuldum yiprandim, kendimi belki daha cok soyutlayabilmem gerekiyordu bu olaylardan ama yapabildigim kadar yaptim. İşe donmeme 2 yil var ama dusundukce canım sıkılıyor yine de kendime o zamana kdar vakit verip işime kararlilikla dönecegim. Demem o ki yine de cok sevdigim meslegime o yasananlara ragmen dönüş yapacagim bunu kendim ve cocugum icin yapacak olmam güç verecek diye umut ediyorum siz de oyle dusunmeye calisin, bu hayatta malesef her sey istedigimiz gibi gitmiyor biz olaylara ve durumlara gore hareket etmeye calisacagiz insallah cok guzel bir is krtsminiz olur ve bu surec kolaylasir