papatyatanesi bende lisans kpss çalışıyorum . 3 yaş ve 9 aylık oğullarım var. Gün içinde amca bi saat akşam da bir saat kadar çalışabiliyorum anca . Verımli olur muyum bilmiyorum ama hiç çalışmamaktan yine de iyidir . Vıdeo izleyip not alıp testini çözerek ilerliyorum . Türkçe mat ağırlıklı gidecegım . Yemek yaparken de tarih vıdeoları izliyorum