minikarii Kızlar bebeğimin göbek bağı düşeli 10 gün kadar oldu bugün göbek deliğinde hafif pembe akıntı kan gördüm yara gibi olmuş göbek bağı da bir saat içinde oldu nolduysa korkuyorum acil bakarmısınız BM’yle olan varmı
aysyvzz minikarii benim bebeğimde olmuştu pıhtılaşma sorunu olabilir demişti kanama sürekli devam etmiyorsa sorun yok demişti doktorumuz. Bir iki kez damlacıklı leke gördüm zıbında sonra geçti
ogretmenanne2024 minikarii benim bebeğimde de oldu acile götürdük k vitamini iğnesi vurdular ertesi gün geçti. Geçmezse hafta içi polikliniğe götür demişlerdi
minikarii ogretmenanne2024 götürdüm acile temizleyip solüsyon sıktılar ve sargı bezi koydular iğne vurmadılar yarın kendi doktoruna götüreceğim
tubb06 Bizde de olmuştu doktorda kontrolde iken açınca bir anda kanadı k vitamini yaptılar. Tekrar olursa gelin dediler olmamıştı durmuştu. Acile başvurun bence
minikarii tubb06 acile gittik temizleyip solüsyon sıktılar oraya yarın kendi doktoruna gideceğiz 😭 çok korkuyorum
beybitolat minikarii bizimde oldu k vitamini iğnesi oldu. Devam edince 2 kere haftada 1 gümüş nitrat ile yakıldı ve düzeldi. Yakma deyince korkmayın sadece bir kibrit çubuğu gibi birşey onu değdiriyorlar o kadar
minikarii beybitolat gerçekten elim ayağım titriyor baya korktum hala da atamadım üstümden korkuyu acile gittik temizleyip solüsyon sıktılar yarın kendi doktoruna götüreceğim 😞
Karanirem minikarii bizimde 5. Gün düştü çok uzun süre kurumadı 3-4 defa yaktırdık en son cerrah acıp bakıcaktı götürmedim kurudu yaktırırsanız hemen kapanıyor normalde
barbiemsi minikarii benim bebeğimde de hafif kanama olmuştu doktora gittiğimizde akacak kadar olmadıysa sorunyok demişti birde orasına siyah kahverengi bir şey değdirdi bidaha olmadı çok akıcak kadar değilse sorun olmayacağını düşünüyorum