Madamehappyyyyy Merhaba kızlar,kızım 3 ay 14 günlük yatırınca ağlıyor ve kafasını ayaklarını kaldırıp oturmaya çalışır gibi hareketler yapıyor yastık ile destekli kanape de denedim hoşuna gitti kucakta da aynı şekilde ne zaman başlamalı? Çok mu erken acaba?
beybitolat Madamehappyyyyy bizimde 3.ayda falan aşırı oturma isteği vardı 4.aya doğru kucakta oturtuyorduk artık
b26ada Evet omurgası için çok erken. Ve sırtı ağrır öyle 🥹 bizim doktorumuz 4.5 aydan sonra destekli kısa süreli oturmaya izin verdi🌸
Madamehappyyyyy b26ada minnakanneyim [silindi] En son gittiğim doktor 6 ay oturma önermiyoruz dedi ama benim oğlum 6 aylık popo üstü emekliyordu şimdi de kızım kafasını ayaklarını kaldırmaya çalışınca bir sormak istedim teşekkürler.
minnakanneyim Madamehappyyyyy doktordan doktora fark var o zman zaten çocuk kendini belli ediyor kalkmaya çalışıyor flan yatarken ağlıyor yatmak istemiyor sadece zorlamamak önemli
Madamehappyyyyy minnakanneyim Kesinlikle her doktor o kadar farklı düşünüyor ki. Kızımın tüm hareketleri ise oturmak istiyor 🫣