rmkmk Eczanelerden bulamıyorum yokmuş depolarda internete de güvenmiyorum .oğlum 4 yaşında tabletini kullandam olurmu. Şurup bulan var mı acaba
livanurvealpinannesi61 rmkmk ben Trendyol dan alıyorum argivit . Bizim kullandığımız balık yağı da eczane de yok oğlum başka içmiyor balık da yemiyor mecbur Trendyol yoldan alıyorum kullanmamız gerek. Kendi sitesinden alabilirsiniz