yigitinannesii22 Kızlar dün gece bebeğime mama yapmıştım ama ben yapıp getirene kadar uyumuş. Hiç içmedi öylece kaldı ben de buzdolabına koymuştum. Petek üstünde ısıtıp içirsem bir zararı olur mu yoksa dökmeli miyim?
ruveyda_34 yigitinannesii22 mama yapildiktan sonra 3 saat icinde icilmesi lazim diyorlar yani sizinki içilmez maalesef
[silindi] yigitinannesii22 dün gecenin mamasını içirmeyi mi düşünüyorsunuz? 2 saat içinde tüketilmesi gerekiyor. Buzdolabında mama saklanmaz
minnnie Dökmelisiniz mama kutularının üstünde de yazar zaten 1 saat içinde verin diye tekrar ısıtılmaz
b26ada Mamalar saklanmıyor maalesef buzdolabinda . Yaptığınızda bile 1 saat içinde vermelisiniz. Ben direk döküyorum kalınca ya da uyuyunca bebek sonuçta riske girilmez