seydaakbahar 1 aylık oğluma Laktoz intoleransı testi yaptırdık ve gaitada redüktan madde pozitif çıktı. Başına böyle birşey gelen var mı, nasıl bir yol izleniyor, endişeleniyorum açıkçası
Aloneeee seydaakbahar kızımda var. Şuan 9 yaşında ama biz de 1 aylıkken öğrenmiştik. Bir damla var her beslenme öncesi o damladan verirdim üstüne emzirirdim. Şuan gaz sorunu çok olur ama büyüdükçe daha da düzene giriyor çünkü gazını felan rahat çıkarmaya başlıyor. Mesela kızım hep kakasını ishal gibi yapar(hala öyle). Şimdi laktozsuz süt vs içiyor. Ama küçükken dediğim gibi her beslenme öncesi damla veriyordum o zaman rahatlıyordu
beginnerrmomm seydaakbahar emziriyorsanız relactaz vereceksiniz her emzirmeden önce, bu baya rahatlatıyor
berra42 Merhaba hanımlar benimde bebeğimde laktoz introlansi çıktı süt ürünlerini kestim rahatladı şimdi 6 aylığız ama kaygım vardı çocuk protein ve özellikle kalsiyum alamıyor diye neyse onunda çözümünü buldum geçici bı süreç inşallah bebeklerde bizde rahatlayacaz
Gldme Benim bebeğimde de vardı her emmeden önce damla kullandım zamanla geçer dedi doktor ben emzirdiğim için süt ürünleri kullanmadım . Ek gıda zamanı geçmişti daha sonra bebeğime yedirmeye başlamıştım
Aloneeee 1060 9 yaşında hala devam ediyor. Yani geçen birşey değil. Sadece büyüdükçe vücut biraz daha alışıyor diyelim