hanimlar merhaba 11 aylik erkek bebek annesiyim en bastan beri uyku problemimiz var ne yaptiysam hep gecici cozum oldu 2 aya yakindir bebegim 02.00 04.00 arasi muhakkak uyaniyor ve minimum 1 saat ayakta kaliyor konusma yok ses yok isik acma yok ama o zaman bile cok zoe uykuya daliyor uyaniklik surelerine cok dikka ediyorum aksam uyku saatine ama yok fayda. Uyku danismani fulden hanimla dun aksam gorusme sagladim 21 gunluk program hakkinda konustuk artik uyku egitimi almak istiyorum sizinde memnun kaldiginiz varmi fayda sagladimi