rachelgreen_ robot süpürgeden herkes memnun ama fikey süpürgesinden genel olarak ilk aldığımda çok memnundum 1 yıl sonra çekim gücünden eser kalmadı diyen çok.buna o kadar para verdim çöp oldu ilgi yok diyende çoktu o yüzden tercih etmedim ben yoksa aklımda dreame , yui ve shark vardı. Sonra shark ve yui arasında kaldım yui de tek şikayet şarjı çabuk bitiyor denmesiydi onu aldım şarjı ilk günler tozdan dolayı çabuk bitiyor. 3.-4. Günde evde toz kalmadığı için ve bataryası oturduğum için 130m2 3+1 evimi 2-3 günde anca şarjı bittiği oluyor.