Surekli evdeyiz cocuklarim kucuk hic bir yere çıkmıyorum işimiz olmadigi sürece hep evdeyiz havada soğuk olunca asla disari çıkılmıyor bu durum beni çok bunaltti ev oturmalarına gitsek yakinlarda kimsemiz de yok hergün aynı şeyleri yapmak cok sıkıcı hergün ev temizle yemek çocuk bak o kadar misafirliğe gitmeyi de sevmiyorum zaten çocuklarla gitmek zor oluyor kimseye rahatsızlık vermek istemiyorum bu durum bir yerden sonra iyice bunaltti bnım gibi olanlar varmı annelik aşırı zor gerçi çocuk olmasada bu soğukta nereye gidilir ki