monica50 değil zaten %32 gibi bi duyum aldık, işçi temsilcisi de istedikleri zam oranını söylemiş hiç sanmıyorum yapacaklarını ama bütün fabrikanın yükü eşimlerin üstünde bakım onarım oldukları için, iş yapmasalar fabrika durur ama hakettiklerini alamıyorlar