flowerbaby benimki de öyleydi hatta bazen mama da almıyordu günü aç tamamlıyordu bu yüzden gece sık uyanıyordu mama verdiğimde azar azar alıyordu her iştahı azaldığında dışarı çıkarttım farklı şeyler yapmaya çalıştım o zamanlar düzeliyordu şimdi iştahı yerinde çok şükür bir de diş çıkarma evresindeyse o yüzden de reddedebilir benim kız geçen ay 5 diş birden çıkardı hiç yemek mama yemedi almadı ne yaptıysam olmadı zayıflamış ama doktor zayıflaması normal dedi