yasminalyam merhaba benim kızım da doğduğundan beri bahsettiğiniz gibi. Şu an 17,5 aylık o dönemlerdeki kadar fazla kalkmıyor, sayısı azaldı. Yine de kalkıyor ama insan o zamanı hatırlayınca buna razı geliyor. Çoook geceler ağladım, sinir sistemim berbat oldu. Bir de oğlum var 6 yaşında. Kabus gibi günler de geçirdim, hala ara ara sinir krizi gelir bazen sabretmek çok zor oluyor. Ama o anlarda bir es verin iki üç dk bile olsa mutfağa gidin su için, gece bırakın wc gidin bi camı açıp hava alın. O ara ağlasın yapacak bir şey yok. Ve sanırım öyle de böyle de olsa geçeceğini bilmek rahatlatıyor. Mevcut durumu kabullenmek bir nebze sakinleştiriyor.