sehribany Merhabalar 20 aylık kızımı sütten kesmek istiyordum bugün bir geceyi geçirdik zordu çocuk için ama daha önemlisi benim göğüslerim şişti bu süreçte ne yapmam gerek nasıl geçecek
momas sehribany sütü biraz lavaboya sıkın meme rahatlasın. Sağım yapmayon süt artmasın ne zaman dolarsa gidin sıkın 2-3 güne geçer
Kuzularinanasi sehribany yavas yavas biraktirirsaniz sknti olmaz.birden bire kesince sut dolacagi icin mastit olursunuz.ben yavaa yavas biraktirdim sur kendiliginden azaldi ve hic skntim olmadi
aydint %100 etkili bi yöntem var mıdır bilemiyorum, çok ağrıma olunca sıcak su koymuştum, biraz rahatlamıştı aktı, sağmadan bekleyip sabretmek gerekiyor, zor ama birkaç güne rahatlarsınız