mbabygirlm kızım 3yaş 3ayı geçiyo inatlaşmıyorum. Kural bu uyarsan bunu yapcaz uyumazsan yok deyip geçiyorum bi yerden sonra. Kreşe gidiyo, okulda öğretmeni çok memnun, çok uyumlu, arkadaş canlısı, paylaşımı biliyo, grup kurallarına uyuyor diyo ama evde mızmızlığından geçilmiyor. Cuma karne etkinliği yapmışlar bi yapıştı bana inmedi kucağımdan öğretmeni bile şaşırdı, dedim evde biz hep böyleyiz asıl siz anlatınca ben şaşırıyorum