kucukkprensim Kızlar lütfen yardım edin bana sütüm az ve su gibi ayreten emzirirken ölüyorum sanki göğüs uçlarım çok kötü lansinoh krem kullanıyorum fayda etmiyor bebeğim hep aç napıcam bilmiyorum mama kullanmaya başladım
budakrabia kucukkprensim mama kullanmaya başladınız diye hiç üzülmeyin onların amacı zaten bebeği beslemek için 🌸 zamanla artar sütünüz de inşallah 🙏🏻göğüz ucunuzdaki yara için de tahinin üstüne çıkan yağı sürün lansinph fayda etmiyor maalesef ❤️
asyamz Gümüş kapak almalısın en hızlı öyle geçiyor diğer türlü sürekli emdiği için krem felan pek fayda etmiyo 🥲