aysss001 Özeldeki doktorum sezaryenden 1 hafta sonra dikiş kontrolü için çağırdı ona gittim bi sorun olursa gelirsin dedi Şuana kadar bi sıkıntı olmadı 3 ay oldu sizce ne yapayım reelde olmadım
esnyks aysss001 bişey olmaz bende aynıydım 3. Ayımda gittim kontrole eğer sizinde bi sıkıntınız sorununuz yoksa gidebilirsiniz hala çokta aksatmayın ama. Bende sezaryen oldum bi sorunum olmadığı için rahattım, gittim alttan muayene ve Smear aldı öyle yani
seros3535 aysss001 40 gün sonra çağırdı kontrol için hem dikişlere baktı hem ultrason yapıp smear testi yapmışlardı onu da senede bir rutin haline getirip yaptır demişti mutlaka
ZeydsMom Ben ikincide dikişe bile gitmedim 😅 7 ay oldu hala zaman bulamiyorum iki bebişle hastane köşelerine.