aysss001 en az 6 ay geçmesi gerekiyor sezaryen olduysan eğer. Oda ağır spor olmayacak şekilde. Ben erken başlamıştım 3 ay gibi. Spor sonrası dikişlerim acıyordu. Şu an 7 aylık bebeğim. Dikkat etmezsem hala acıyor. 6 7 ay sonra ağır olmayacak şekilde başlayabilirsin