İlk kez anne olacağım için hamilelik döneminde “şu da lazım olur bu da lazım olur” diye diye bir sürü şeye heveslenmiştim Allahtan kendimi durdurmuşum😬Anne olduktan sonra ise bazılarının aslında boşuna alındığını fark ettim.
Mesela bir arkadaşımın tavsiyesi ile Lansinoh gögüs ucu kremi almıştım ama neredeyse hiç kullanmadım 🤷🏼♀️ kadın doğum doktorum madecassol yazmıştı, o çok daha etkili geldi, Lansinoh boşa gitti. Başka bir sürü anne için Lansinoh çok kullanıcı olabilir, benim için değildi. 🤷🏼♀️Manuel aspiratör almıştım ama Baby Vacla tanıştıktan sonra boşa hem para verip hemde kendime eziyet etmişim Manuel aspiratör.
Sizlerin deneyimleriniz neler? Hangi ürünler size göre olmasa da olurdu? 😊 Hiç gerek yokmuş meğerse dediklerimizi konuşalım mı? 😊
Hadi bakalım…