Demiri düşük çıktı yani 6 falan veilaç verdi doktor ama asla içiremiyorum zorlasam da atıyo zorlamasam da atıyo portakal suyuna kendim sıktığım hemen anladı onu da içmesi tükürdğ ya zorla içiriyorum bi kişi tutarak bu sefer daha kötü üzülüyor daha 2 gün oldu ne demiri yükseltir başka sabah omlet yiyor zaten et de yer ama doktor bebekler zor ayrıştırdıkları için demiri emilim yapamaz takviye şart diyor fikri olan farklı veren var mı ya da şu yükseltir bunu yesin diyen 2 yaşına 1 ay var bu arada